دلشکسته


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 2108
بازدید کل : 50570
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 380
تعداد آنلاین : 1


-






آمار مطالب

:: کل مطالب : 105
:: کل نظرات : 380

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 47
:: بازدید ماه : 2108
:: بازدید سال : 3939
:: بازدید کلی : 50570

RSS

Powered By
loxblog.Com

پرواز در رویا ❤ lonely ❤

دلشکسته
جمعه 27 / 1 ساعت 20:22 | بازدید : 877 | نوشته ‌شده به دست ℜℯℒℴ | ( نظرات )

برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

من که گفتم این بهار افسردنی است

 من که گفتم این پرستو رفتنی است

من که گفتم ای دل بی بند و بار

  عشق یعنی رنج ، یعنی انتظار

آه عجب کاری به دستم داد دل    

هم شکست و هم شکستم داد دل





:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , عکس متحرک زیبا , شعر , شعر عاشقانه , شعر بیکسی , شعر موضوعی , دلنوشته ها , دلنوشته های من , دلنوشته های دوستان , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
shiva در تاریخ : 1393/1/28/4 - - گفته است :
کاش نمی رفت میگن دعاکن تا بیاد دوباره اما اونی که بادعا بیاد بانفرین میره
پاسخ: niceeeeeeeeeeeee

<-CommentGAvator->
ترلان در تاریخ : 1393/1/28/4 - - گفته است :
او رفت...
قصه ام کوتاه بود به سر رسید!
کلاغ جان تو هم برو شاید جایی دیگر قصه ای زیبا منتظرت باشد!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: